رییس سازمان بازرگانی استان یزد :
سامانه 124 به صورت 24 ساعته آماده دریافت شکایتهای مردمی است.
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرگانی استان یزد، مهراب اسکندری ، با بیان این مطلب گفت: با آغاز مرحله نخست اجرای قانون هدفمندسازی یارانهها با محوریت اصلاح قیمتها، سامانه 124 فعالیت خود را به منظور دریافت شکایتها و گزارشهای مردمی افزایش داد.
وی ادامه داد: در حال حاضر سامانه 124 از ساعت 8 صبح تا 21 شب با حضور کارکنان این سامانه آماده دریافت شکایتها است و از ساعت 21 تا 8 صبح نیز گزارشهای مردمی به صورت تلفنی ضبط و پیگیری خواهد شد.
رییس سازمان بازرگانی استان تهران با اشاره به بیشترین میزان شکایتهای مطرح شده تاکنون خاطرنشان کرد: بیشترین میزان شکایتهای مطرح شده در حوزه سوخت بوده است که این امر نیز ناشی از عدم اطلاع کافی از تغییر قیمت حاملهای سوخت در امر هدفمندسازی یارانهها بوده است.
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
دوشنبه 11,نوامبر,2024